BonAir
بن ایر

خدمات ویزای ۵۰ کشور برای نخستین بار آنلاین شد!

خدمات ویزای ۵۰ کشور برای نخستین بار آنلاین شد!

بن ایر: امکان دریافت تمامی خدمات ویزا توریستی بصورت بطورکامل آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در فلای تودی برقرار شد.


به گزارش بن ایر به نقل از مهر، برخلاف تصور خیلی از افراد، مراحل دریافت ویزا کار چندان سختی نیست. در حالی مراجعه حضوری برای دریافت خدمات ویزا هنوز در بین خیلی از شرکت های گردشگری مرسوم می باشد که خیلی از این مراحل را می توان به آسانی و بصورت آنلاین انجام داد. در حقیقت امکان انجام تمامی مراحل از ثبت درخواست تا آپلود مدارک و همین طور پرداخت هزینه ویزا بصورت بطورکامل آنلاین وجود دارد.
با وجود مزایای آشکار دریافت آنلاین ویزا، هنوز خیلی از افراد از این امکان ناآگاه هستند یا به روش های سنتی عادت کرده اند. درخواست آنلاین ویزا شما را از ترددهای غیرضروری، معطلی های بی مورد، تماسهای تلفنی متعدد، نگرانی از ارسال کامل مدارک و بسیاری موارد دیگر نجات می دهد. در حقیقت شما می توانید در صورتیکه در منزل، محل کار و یا هر نقطه دیگری هستید، تمام مراحل ویزا را بصورت آنلاین انجام داده و وضعیت درخواست ویزای خودرا پیگیری کنید و از مراحل مختلف آن باخبر شوید.
فلای تودی، پلت فرم آنلاین خرید خدمات سفر، دریافت خدمات ویزای توریستی را بصورت بطورکامل آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکانپذیر کرده است. هم اکنون امکان دریافت آنلاین خدمات ویزای ۵۰ کشور بوسیله این مجموعه وجود دارد.

1403/05/12
12:58:01
5.0 / 5
299
تگهای خبر: توریست , خدمات , خرید , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴