BonAir
لینک دوستان بن ایر
بن ایر

تا ساعت 21 می توانید از این موزه ها دیدن كنید

تا ساعت 21 می توانید از این موزه ها دیدن كنید

بن ایر: پس از حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در كاخ موزه های نیاوران و گلستان و موزه ملی ایران در پنجم فروردین، وی با عنایت به استقبال مردم از این بناهای تاریخی، خواست تا این سه محوطه ی تاریخی تا ساعت ۲۱ هر روز امكان پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران را داشته باشند.


پس از حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در كاخ موزه های نیاوران و گلستان و موزه ملی ایران در پنجم فروردین، وی با عنایت به استقبال مردم از این بناهای تاریخی، خواست تا این سه محوطه ی تاریخی تا ساعت ۲۱ هر روز امكان پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران را داشته باشند.
به گزارش بن ایر به نقل از ایسنا، با این دستور مجموعه فرهنگی تاریخی "نیاوران"، "كاخ جهانی گلستان" و "موزه ملی ایران" تا ۱۲ فروردین هر روز از ساعت ۹ بامداد تا ۲۱ برای حضور مسافران نوروزی فعال می باشند. البته با عنایت به زمان مورد نیاز برای بازدید از این محوطه های تاریخی، دست كم تا ساعت ۱۹ و 30 امكان تهیه بلیت برای ورود به این سه موزه پرارزش در تهران وجود دارد.
اما كاخ سعدآباد به علت گستردگی زیاد فضا امكان پیوستن به این طرح را ندارد و مانند گذشته تا ساعت ۱۹ امكان بازدید از این مجموعه تاریخی وجود دارد، ولی امكان تهیه بلیت برای ورود به این مجموعه تاریخی تا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امكان پذیر است.



1397/01/11
15:14:36
5.0 / 5
4891
تگهای خبر: تاریخی , فرهنگ , گردشگران , مسافر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲